. . . .

Nu är de  såhär va, fy faaan va bra vi var på jobbet idag! Klara halv sex för faan! :O
Lämna Mallan på andra jobbet och skulle åka och träna. MEN de fans inte en enda parkering, inte en enda på kanske en halv timme. :S Why? Om de var så att jag kunde köra upp ur parkeringshus så skulle de här underlätta.
men ikke. Jag åkte hem bakade en hallonpaj och njöd en stund tills de var dags.
Jag måste sluta baka också. Jag måste skärpa mej.
VILL DU SE UT SÅ HÄR I RESTEN AV DITT LIV?!
Näej.!
DÅ är de dags att du tar tag i de här ÄNNU en gång.
Fan vad trött jag blir. Fan vad jag är värdelös. Fan vad dålig jag är!
Jag menar, hur jävla svårt ska de vara att sluta äta massa jävla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!?!??!

Näej, nu så jag gå ut och gräva mej en grav , brevid äppelträdet, om någon skulle vilja komer och tända ett ljus eller så. För snart har jag ätit ihjäl mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0