Jag förstår inte att det ska vara så svårt och förstå att. .

 - om kl. är över 23 så kommer de bli en helvetes dag både för dej själv och folk i din omgivning imorgon.

- min hals inte kommer bli bättre tills om fem min.

- om han inte svarar på dom första 20 sms:en

- så kommer han inte svara på dom sista 50 telefonsamtalen.

- om man inte äter så är man hungrig.

- om man äter för lite blir man fet

- om man äter för mycket bir man fet. 

- man borde slösa mindre pengar.

- äta mindre godis/chips

- vara lite mer glad.

- vara lite mer nöjd.

- om jag hade eldat hade jag inte blivit sjuk


- om jag inte hade åkt och tränat den där dagen hade jag aldrig fårr den där bötern.


- om jag trodde lite mer på mej själv skulle ALLT gå bättre!


God natt!


Kommentarer
Postat av: maaaaalin

hahahah herregud vad det typ stämmer. xD

2008-09-26 @ 18:38:44
URL: http://mrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0