Jag hittade!!

Just idag straffade gud  mej till max verkliiigen. från och med nu ska jag inte säga att någon annan person är ful, eller nått åt de hållet. 
På lördag åker jag till New York och mitt pass försvann :O  Hur är de möjligt?  De hann iof inte mycket längre än till soffan, men jag var tvungen att åka och hämta lite förstärkning, nämnligen, min käääääära kusin.
Hon fick hjärtstopp av denna händelse.
Jag grät och skrek och hon vände upp och ner på hela huset.
Frågan är ju varför letade vi inte i soffan från början? hmm...

Hur som helst. Passet är tillbaka och på lördag åker vi. :) Som de ser ut just nu iaf.
Men mycket kan hända, uppenbarligen.


I fredags var vi på bio, Patrik 1.5. Jävlar vad kul de va :P

Lördagen bestod av mys hemma hos syster med alla barnen och Malin :)
Sen åkte vi och snyggade till oss för att gå på en nykter utekväll, vad som nu fick oss till de.
Men vi hade kul, tills. . . vad ville han?!  Varför hade du tagit av dej kepsen pojke lilla? Malin ville inte leka med dej, och jag. . jaa, jag är ju bara en surkärring. Så han drog. Skönt var de.
Och vi dansde på och brännde fett.
Sen bar de iväg till Max, och vad gjorde du där.  . . .vad vill du? och du. .? 
Men dom ögonen. . jaa.. Nått är de ju som drar mej till dej. Men VAD????
Varför ska allt vara så kompliserat? Kan inget gå som på räls? Näej näej, man ska käpa för allt för att sen ge upp och inte få nått alls.
Kom till mej, annars får de var. För jag ger upp nu!!

Färja aldrig håret lila!!!!!! Fy sjutton.

Nu är klockan JÄTTE mycket och de ligger en mupp här åläser en nwe york bok. haha. Jag vet inte vad hon snackar om rikitgt.
Mysigt för henne att lyssna på mina mysiga täppt- i- näsan- snarkningar i natt.  haha.

Xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0