Käpprätt åt fel håll.

Vad hände nu? Vad gick fel där? Ääh. Vissa människor kom till jorden för att vara bittra bitchar. And here I am babe!
Om jag vill höger, går vi vänster. Om jag vill rakt fram, går vi bakåt. Om jag vill vänster så går vi höger. Om jag vill bakåt, så går vi fram.  Ungefär så lätt känns de i min vardag är.
Och de känns rätt meningslöst att kliva upp denna förbannade säng, som gnisslar å gnekar så in åt helvete så man vaknar varenda eviga natt. Näej, de är inte lätt när de är svårt.
God natt.

Lonley.




Kommentarer
Postat av: Bulle :)

En säng som gnekar! :O

2008-09-23 @ 20:10:31
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! Fin blogg du har!! :)

2008-09-23 @ 20:13:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0