Måndag, hemska måndag.

Jag gillar inte måndagar. Och bara därför blir dagen ännu längre liksom.
Alldes för mycket jobb i alledes för många timmar. Fy bubblan!
I morgon blir de till att träna igen.
Om de inte skulle vara så jobbigt att ta sej dit så skulle jag vara glad, för de är ju bra skönt efteråt.
Men men. En dag kanske jag också kommer tycka dt där är kul. :S 

Jag har nästan inte sovit nått på två dygn,  fem timmar tills i söndags och fyra tills idag. Jag är dödens!
Eller iaf döds trött.
Men, MEN om inte den där förbannade hostan skulle börja PRECIS när man lagt huvudet på kudden och slagit igen dom blå, så skulle jag ju faktikst kunna sova.
Men man kan uppenbarligen inte alltid får som man vill.
Vilket jag tycker att man borde.

Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0