Nu vet jag inte vad som händer riktigt.

Det har hänt så mycket på sista tiden så jag vet inte vart jag ska börja. .  eehh. not!! Verkliiiiigen inte.


Var ut i  lördags, tog på massa rumpor, sov bort hela söndagen. Ungefär så.
FAST  sweetie ringde i lördags iaf. Gudars så söt! Mitt hjärta slår  någora 100 extra slag när jag hör denna sexiga stämma i andra änden.  Mmmm.

12 dagar kvar till Nwe york.
Sen är de faaan Norköping som gäller. Jag längtar dit!

Näej, men om man skulle ta å sova.
Ska ju faktiskt upp till mitt underbara jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: mallllaaan

när är det Norrköping? Jag måste ha AVSKEDNINGSFEST.

2008-09-22 @ 23:43:26
URL: http://mrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0