Om tiden kunde gå fortare.

En månad sedan sist har gått. . Och vad har hänt?
- 4.5 kg. Bror är 13 . Farbror 50. Killen på  Eniro har blivit en av mina bästa vänner.  Jag hatar mitt jobb mer än ¨någonsin. 20 dagar kvar till new york. Malin har börjat jobba hos mej, men visst gör de vardagen en aning lättare.  
De var nog de.


Som sagt, Malin, min Malin har äntligen börjat jobba hos mej. Egentligen hade de inte spelat någon roll vem som började jobba hos mej, bara jag fick lite hjälp skulle underlätta. Men så var de Malin som fick det underbara jobbet att vara min högra hand kan man säga :D eller nått åt de hållet. Och jag älskar det. De gör de lite lättare att gå upp på morgonen. Och det är fan sant. :P

Var ända eviga helg, så slösas tjugotal kroner på mobilen för att ringa eniro om dena pojkes nr. Till vilken nytta?
Ingen!!!!!!!! Om jag bara unde fatta de någon gång så skulle de vara lite bättre. Men Killen på eniro är iaf trevlig, å kan nog mer om mej än mej själv. eller nått. :S  Hur som helst. Kan man spärra nr? Typ eniro OCH den här pojken.
Jag ska skaffa den här bolen med alkolås. Gudars vad de skulle underlätta!
ELLER så slutar jag att dricka.  Också ett alternativ.
En sak till. Hur i hela friden kommer de sej att man ska gå å kära ner sej i nått som man inte kan få?
Jag kan inte säga mer än BLÄ!

4.5 kilo minus på två veckor. Tack säger jag för de! De kanske finns en liten gud där uppe iaf.
Nu är jag igång. Och de återstår bara 15.5 kg!! Önska mej lycka till!

Bror är 13 idag. Gratulationer älskade du.

Farbror är 50 idag, och igår var de fest.
Och jaaa. Vem var inte bra dragen??
Herrejesus.


Och imorgon är de jobb som gäller.
Fy fffaaaan!


Jag vill att tiden ska gå ännu fortare. Jag vill veta vad som väntar mej. Jag vill veta om jag ska vara en bitter subba i resten av livet. Snälla någon, vad fan kommer hända?!


Hur som helst. 20 dagar till New york. Yeah.
Mer än så behöv inte sägas.

time too sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0